AcasăACTUALCum pot obţine pasagerii compensaţii din partea companiilor aeriene dacă au întârzieri...

Cum pot obţine pasagerii compensaţii din partea companiilor aeriene dacă au întârzieri sau zborurile sunt anulate. Şeful ANPC explică

spot_img
- Publicitate -spot_img
- Advertisement -

Directorul general în ANPC Paul Anghel a anunţat că un pasager poate primi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicită acestuia acest drept în scris şi/sau dacă depune o reclamaţie la ANPC. Acest lucru este valabil în cazul anulării cu mai puţin de 14 zile a zborului sau în cazul întârzierii prelungire a zborurilor.

“În situaţia în care sunteţi un pasager de transport aerian cu drepturile afectate în conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 261/2004 al Parlamentului European şi al Consiliului de stabilire a unor norme comune în materie de compensare şi de asistenţă a pasagerilor, în cazul: refuzului la îmbarcare, anulării cu mai puţin de 14 zile înainte zbor, sau în cazul întârzierii prelungite a zborurilor (o întârziere de cel puţin trei ore la sosire)”, a declarat Paul Anghel miercuri, pe pagina sa de Facebook.

El a explicat cum pot fi primite compensaţii din partea transportatorului aerian.

“Aveţi dreptul să primiţi compensaţii din partea transportatorului aerian doar dacă solicitaţi acest drept în scris (conform politicii operatorilor economici) acestuia şi/sau dacă depuneţi o reclamaţie la ANPC – Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor! Wizz Air, Hisky, Ryanair, Lufthansa, Air Connect, Tarom, Aeroitalia şi Austrian Airlines se află pe lista companiilor care au anunţat modificări considerabile ale orarului de zbor în vara anului 2023. Aveţi în vedere că firmele de claim(firme de recuperare a despăgubirilor pentru zboruri anulate sau întârziate) pot percepe comioane de până la 30%+tva din valoarea despăgubirilor!”, a mai anunţat Paul Anghel.

- Publicitate-spot_img

Cautimasina.ro

Ziaristi.ro

Reporter24
Reporter24
Înfiinţat în 2019, prin intermediul unui proiect cu fonduri europene, site-ul reporter24.ro a crescut foarte mult şi a devenit unul dintre brandurile din Oltenia. Următorul pas în dezvoltarea iniţiativei jurnalistice regio-locale reprezintă intrarea în portofoliul agenţiei Thinkdigital, începând din luna mai 2021. Reporter 24 îşi propune să rămână o sursă de informare reală pentru regiune, cu ştiri verificate, reportaje colorate şi interviuri quality din judeţele Dolj, Olt, Gorj, Mehedinţi, Vâlcea Teleorman şi Argeş.
- Ştirea ta -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
25,220FaniÎmi place
6,503CititoriConectați-vă
5,245CititoriConectați-vă
1,200CititoriConectați-vă
1,860AbonațiAbonați-vă
De Citit
Alte Știri