AcasăACTUALAngajat concediat de la restaurantul care a servit melci în salata clienţilor

Angajat concediat de la restaurantul care a servit melci în salata clienţilor

spot_img
spot_img
- Advertisement -

Un client al Terasei Esplanada din cadrul Păstrăvăriei Sadu a publicat o recenzie a restaurantului, evidențiind frumusețea locației. Cu toate acestea, clientul a întâmpinat o problemă: a descoperit un melc în salată. Managerul a exprimat regretul față de această situație și a confirmat că persoana responsabilă a fost sancționată, potrivit oradesibiu.ro.

„Locația foarte frumoasă…păcat de melcii din salată”, spune un client al restaurantului. Conducerea restaurantului a reacționat prompt, susținând că prezența melcului în salată demonstrează că legumele sunt proaspete și cultivate ecologic.

angajat de la păstrăvăria sadu dat afară după ce un melc a ajuns în farfuria unui client
Ca răspuns la recenzia negativă postată pe pagina restaurantului, reprezentanții au explicat că prezența melcului în salată este un indicator al prospețimii legumelor cultivate ecologic.

„Vă mulțumim pentru recenzie și pentru că ne-ați semnalat problema. Ne pare rău pentru experiența neplăcută cu salata noastră. Vă asigurăm că salata noastră provine din solariile proprii, unde nu folosim pesticide, ceea ce garantează că este bio. Melcul găsit în salată este o dovadă vie a naturii noastre ecologice. Pentru a controla limacșii, folosim rațe indiene, dar din păcate, unul a scăpat neobservat”, au răspuns reprezentanții Espanada în mediul online.

Angajatul a fost concediat

Managerul restaurantului a declarat pentru Ora de Sibiu că situația este inexplicabilă și regretabilă. Clientului i-au fost restituiți banii pentru întreaga consumație, însă acesta nu a putut fi convins să treacă cu vederea greșeala.

„E inexplicabilă situația. Am 45 de ani și de când lucrez în industrie, e a treia oară când am un caz de genul ăsta. Probabil de grabă, probabil din neatenție, dar este o situație regretabilă. Era un pui de limax care s-a strecurat în mâncare. Eu am fost direct și am vorbit cu clientul, dar era consternat. Am încercat cu toate metodele să îl împac, dar nu am reușit. Am restituit întreaga sumă, inclusiv pentru băuturi, am făcut tot ce este posibil”, a explicat Constantin Antonie.

Persoana responsabilă pentru greșeală a fost concediată, managerul explicând că un astfel de comportament nu este tolerat în restaurant.

„Colegul care a făcut greșeala a fost concediat, la un astfel de loc nu pot exista asemenea erori”, a mai spus managerul.

- Publicitate-spot_img

Mai multe ştiri

- Publicitate-spot_img

SCIENCE+

Emisiunea "Reporter 24"

- Publicitate-spot_img
Ionut Jifcu
Ionut Jifcu
Are peste 16 ani de experienţă în presă, perioadă în care a acoperit cele mai diverse domenii, de la eveniment la politică, şi în care a văzut tot ce se putea vedea. A bifat colaborări cu Mediafax sau Realitatea PLUS, iar de curând experimentează ce înseamnă realizarea de emisiuni TV. Ne promite, însă, că prima sa dragoste - presa scrisă - n-o va lăsa niciodată
- Parteneriat -spot_img
- Ştirea ta -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
25,220FaniÎmi place
6,503CititoriConectați-vă
5,245CititoriConectați-vă
1,200CititoriConectați-vă
1,860AbonațiAbonați-vă
De Citit
Alte Știri