AcasăACTUALProduse scoase din supermarketuri din cauza majorării uriaşe a preţurilor

Produse scoase din supermarketuri din cauza majorării uriaşe a preţurilor

spot_img
- Publicitate -spot_img
- Advertisement -

Lanțul francez de supermarketuri Carrefour a anunțat că nu va mai vinde produsele PepsiCo în magazinele din patru țări europene, deoarece compania alimentară globală a majorat prea mult prețurile, scrie The Guardian.

De joi, pe rafturile Carrefour din Franța, Italia, Spania și Belgia sunt afișate pancarte pe care scrie că magazinul nu va mai comercializa produse PepsiCo, cum ar fi băuturile carbogazoase, chipsurile Lay’s și Doritos și cerealele Quaker, „din cauza creșterii inacceptabile a prețurilor”.

Unele dintre mărcile grupului, precum Cheetos și 7Up, nu erau disponibile joi într-un supermarket Carrefour din suburbia pariziană Auteuil, în timp ce altele, se aflau încă pe rafturi, alături de afiș. La un supermarket Carrefour din arondismentul 16 al Parisului clienții au salutat în general această măsură. „Nu mă surprinde deloc”, a declarat Edith Carpentier pentru Reuters. „Cred că vor rămâne o mulțime de produse pe rafturi pentru că au devenit prea scumpe și toate sunt lucruri pe care putem evita să le cumpărăm”.

PepsiCo nu a răspuns la o solicitare de comentarii

Compania americană a declarat în octombrie că a planificat creșteri „modeste” ale prețurilor în acest an, deoarece cererea a rezistat în pofida creșterilor, ceea ce a determinat-o să își majoreze prognoza de profit pentru 2023 pentru a treia oară consecutiv.

În ultimul an, comercianții cu amănuntul de produse alimentare din mai multe țări, printre care Germania și Belgia, au anunțat că au oprit comenzile de la firmele de bunuri de consum din cauza creșterii prețurilor, o tactică în cadrul unor negocieri care au devenit mai tensionate din cauza inflației.

Carrefour a fost unul dintre cei mai activi retaileri care a provocat marile companii de produse de consum și alimentare în privința prețurilor. Anul trecut, multinaționala franceză a demarat o campanie de „shrinkflation”, prin care a lipit avertismente pe produsele ale căror dimensiuni au fost micșorate, dar care costă mai mult.

Măsuri luate de guvernul francez pentru reducerea inflaţiei

Franța este un caz neobișnuit în Europa, deoarece reglementează puternic sectorul de retail, obligând supermarketurile să negocieze prețurile doar o dată pe an cu producătorii de alimente și băuturi, în încercarea de a-și proteja industria agricolă.
- Publicitate-spot_img

Cautimasina.ro

Ziaristi.ro

Reporter24
Reporter24
Înfiinţat în 2019, prin intermediul unui proiect cu fonduri europene, site-ul reporter24.ro a crescut foarte mult şi a devenit unul dintre brandurile din Oltenia.Reporter 24 îşi propune să rămână o sursă de informare reală pentru regiune, cu ştiri verificate, reportaje colorate şi interviuri quality din judeţele Dolj, Olt, Gorj, Mehedinţi, Vâlcea Teleorman şi Argeş.
- Ştirea ta -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Parteneriat -spot_img
25,220FaniÎmi place
6,503CititoriConectați-vă
5,245CititoriConectați-vă
1,200CititoriConectați-vă
1,860AbonațiAbonați-vă
De Citit
Alte Știri