Nunta lui George Simion, difuzată detaliat de România TV toată ziua de sâmbătă, s-a văzut în audienţe. România TV a fost cel mai urmărit post după media pe toată ziua, în ţară şi la oraşe. Nu şi pe publicul comercial, pentru că o bună parte din public a fost în vârstă.
Cu transmisiuni în direct toată ziua, România TV a fost urmărită la nivelul întregii ţări, în fiecare minut, de 390.000 de telespectatori. A fost cel mai urmărit post TV şi, la mustaţă, a luat faţa Pro TV (cu doar o mie de telespectatori în plus).
Dintre cei 390.000 de telespectatori de la România TV, 150.000 (adică aproape 40%) au avut peste 70 de ani. Alţi 130.000 au fost din categoria 55-69 de ani.
Practic, aproape trei sferturi (72%) din publicul care a urmărit nunta de pe România TV a avut peste 55 de ani.
CITEŞTE ŞI: VIDEO | Incendiu de proporţii: O biserică a luat foc, iar flăcările s-au extins la un bloc
Publicul mai tânăr s-a dus spre Pro TV şi spre Antena 1. Ca o comparaţie, din publicul Pro TV şi din cel al Antena 1, 60.000 de telespectatori au fost din segmentul peste 70 de ani.
Structura de public se vede şi în clasamentul comercial, unde România TV a fost pe poziţia a treia.
România TV a avut primul loc la nivel naţional şi la oraşe după media pe toată ziua, însă în Prime-Time, seara, clasamentul a fost altul. Intervalul de maximă audienţă a fost al Pro TV (peste 800.000 de români pe post), urmat, la nivel naţional, de Antena 1 (700.000), şi abia apoi de România TV (670.000).
Pe publicul comercial, România TV a fost seara pe locul patru, cu 70.000 de telespectatori, mult sub Pro TV (cu aproape 200.000 pe acest target, cu filme de acţiune – Furios şi Iute şi Ape ucigaşe). Pe Antena 1 a fost Splash, potrivit paginademedia.ro.