Mai multe camere ale unui hotel din Costineşti au fost închise, marţi, de comisarii de la Protecţia Consumatorilor, după ce au fost inundate în urma unei ploi torenţiale. Clienţii au fost mutaţi în alte camere sau au primit despăgubiri, alegând să-şi termine vacanţa inainte de termen.
Mai mulţi clienţi ai unui complex hotelier de patru stele din staţiunea Costineşti au reclamat, marţi, la Protecţia Consumatorilor, faptul că mai multe camere au fost inundate după o ploaie puternică.
Complexul are 400 de camere, dintre care 200 sunt situate la parter. „În urma ploii abundente a refulat canalizarea în tot Costineştiul, iar cinci dintre camere au fost inundate”, a precizat şeful CJPC Constanţa, Horia Constantinescu.
Comisarii de la Protecţia Consumatorilor au închis camerele afectate până la remedierea deficienţelor, iar unii dintre clienţi au acceptat să fie mutaţi în alte camere, în timp ce alţii au cerut să fie despăgubiţi, alegând să-şi termine vacanţa.
„Ocupanţii a două camere au fost relocaţi în incinta aceluiaşi complex. Turiştii din alte trei camere au ales să părăsească complexul şi au fost despăgubiţi pe loc la recepţie”, a mai precizat şeful CJPC Constanţa.
Potrivit acestuia, unitatea a fost sancţionată numai cu avertisment, iar administratorul a promis că va înlocui mochetele care au fost udate.
„Am hotărât să aplicăm avertisment şi să ţinem camerele oprite până la remedierea deficienţelor. Mocheta va fi înlocuită imediat după uscare, administratorul având pe stoc suficientă pentru această operaţiune. O să verificăm şi dacă turiştii au fost cazaţi în condiţii bune”, a mai declarat Horia Constantinescu.