AcasăPOLITICĂPNL, precizări privind folosirea de bani publici pentru promovarea cărţii lui Nicolae...

PNL, precizări privind folosirea de bani publici pentru promovarea cărţii lui Nicolae Ciucă pe sute de panouri din ţară

spot_img
spot_img
- Advertisement -

PNL susține că acțiunile de promovare actuale sunt transparente și legale, folosind panouri publicitare pentru diverse activități, nu doar pentru promovarea cărții liderului Nicolae Ciucă, și că toate veniturile din vânzarea cărții vor fi direcționate către inițiative caritabile.

Partidul Naţional Liberal precizează că acţiunile de promovare actuale reprezintă o activitate firească de informare a publicului despre activitatea partidului şi a preşedintelui formaţiunii, Nicolae Ciucă, realizate într-un mod „perfect transparent şi legal”, subliniind că panourile publicitare nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii liderului PNL, fiind utilizate şi pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European şi pentru Ziua partidului.

-articolul continuă după recomandare-

PNL a cheltuit 2 milioane de euro din bani publici pentru panourile cu Nicolae Ciucă ce au împânzit toată ţara

„Partidele politice beneficiază de subvenţie din partea bugetului de stat, potrivit legii. Fiecare partid îşi stabileşte priorităţile legate de promovarea activităţilor sale, în funcţie de canalele de comunicare de care este interesat (presă scrisă ori audiovizuală, mediul online, outdoor, pliante etc.). De altfel, PNL – precum şi celelalte partide – foloseşte aceste fonduri pentru a promova activitatea partidului, conducerea formaţiunii, candidaţii, atât prin campanii de panotaj outdoor, cât şi alte metode. Toate partidele investesc sume din subvenţie pentru comunicare, presă şi propagandă şi se înscriu în firescul comunicării politice, cu respectarea legii. Primul lider de partid care a beneficiat de o asemenea promovare a fost Cătălin Drulă, pe atunci preşedintele USR. În prezent, un alt lider de partid – George Simion, preşedintele AUR – îşi promovează, în acelaşi mod, un plan electoral prezentat în afara perioadei legale pentru acest tip de campanie. Dintre formaţiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activităţi de promovare. Aşadar, acţiunile de promovare actuale reprezintă o activitate firească de informare a publicului despre activitatea PNL şi a preşedintelui partidului, realizate într-un mod perfect transparent şi legal”, se arată în comunicatul PNL transmis, joi, AGERPRES.

PNL subliniază că panourile publicitare au fost rezervate şi contractate încă din luna februarie 2024 pentru întregul an, având în vedere toate campaniile electorale şi materialele de promovare ale partidului.

-articolul continuă după recomandare-

Ciolacu, ironic cu „Un ostaș în slujba țării”

„Aceste panouri nu au fost destinate exclusiv promovării cărţii preşedintelui, fiind utilizate şi pentru evenimente precum Congresul Partidului Popular European şi pentru Ziua Partidului”, mai precizează sursa citată.

PNL consideră că, în calitate de principal partid al dreptei, este „important ca oamenii să cunoască experienţa şi viziunea preşedintelui partidului, principalul vector de imagine al formaţiunii”.

„Credem că este extrem de utilă – pentru corecta informare a opiniei publice – o comparaţie a sumelor investite de PNL cu cele alocate de alte partide pentru întregul mix de comunicare. Manifestarea aceleiaşi transparenţe ar trebui să vină din partea tuturor partidelor. Spre deosebire de alte formaţiuni politice, PNL a răspuns întrebărilor venite din partea presei”, menţionează liberalii.

Liberalii precizează că volumul urmează să fie lansat în perioada următoare, iar toate veniturile vor fi direcţionate către susţinerea unor iniţiative caritabile.

„Scopul acestui comunicat este informarea corectă a opiniei publice şi combaterea intoxicărilor oponenţilor politici, care cheltuie sume exorbitante din subvenţia primită din bani publici pentru amplificarea acestor atacuri”, conchid liberalii.

Primeşte ştirile, pe mail!spot_img

Mai multe ştiri

SCIENCE+

Emisiunea "Reporter 24"

Reporter24
Reporter24
Înfiinţat în 2019, prin intermediul unui proiect cu fonduri europene, site-ul reporter24.ro a crescut foarte mult şi a devenit unul dintre brandurile din Oltenia. Reporter 24 îşi propune să rămână o sursă de informare reală pentru regiune, cu ştiri verificate, reportaje colorate şi interviuri quality din judeţele Dolj, Olt, Gorj, Mehedinţi, Vâlcea Teleorman şi Argeş.
- Ştirea ta -spot_img
- Publicitate -spot_img
- Publicitate -spot_img
25,220FaniÎmi place
6,503CititoriConectați-vă
5,245CititoriConectați-vă
1,200CititoriConectați-vă
1,860AbonațiAbonați-vă
De Citit
Alte Știri