Un serviciu de evidență a persoanelor va funcționa, începând din data de 21 septembrie, în localitatea Țuglui din județul Dolj.
Cetățenii din această comună vor avea posibilitatea să solicite și să obțină acte de identitate de la acest serviciu care va funcționa la sediul primăriei din localitate.
Deschiderea activităţii cu publicul se va face la orele 11.00, serviciul urmând să funcționeze cu program zilnic, între orele 08.00-16.00, excepție făcând ziua de miercuri când programul de funcţionare este prelungit până la orele 18.30.
Prin începerea funcționării acestui serviciu public comunitar local de evidență a persoanelor, cetățenilor din comuna Țuglui le sunt create facilități în obținerea actelor de identitate: cererea se depune în localitatea de domiciliu și tot de aici se ridică și actul de identitate, termenul de eliberare va fi mai mic și va fi stabilit de primarul comunei Țuglui, iar în situațiile de pierdere, furt sau deteriorare a actului de identitate, cetățenii vor putea obține pe loc o carte de identitate provizorie cu care vor putea face dovada identității, cetățeniei și domiciliului, până la eliberarea unei cărți de identitate.
„Serviciul va putea furniza în condițiile legii și în interesul soluționării diverselor probleme sau nevoi ale persoanelor fizice sau juridice, datele de identificare şi de domiciliu sau de reședință ale oricărei persoane-cetățean român și după ce își va suplimenta dotările, serviciul va putea soluționa în sistem de ghişeu unic și cereri pentru preschimbarea permiselor de conducere, certificatelor de înmatriculare şi pentru plăci cu numere de înmatriculare a vehiculelor”, informează Direcţia Publică Comunitară de Evidenţă a Persoanelor Dolj.
CITEȘTE ȘI: LOCURI DE MUNCĂ la stat. Ce instituţii din Olt fac ANGAJĂRI