6.287 de elevi doljeni s-au înscris pentru a participa la cursurile remediale, reprezentând 15% din numărul total al elevilor din învățământul primar și gimnazial.
Potrivit unui comunicat remis de ISJ Dolj, în urma centralizării datelor, au fost înregistrate 6.287 solicitări, din care 4.645 din mediul rural și 1.642 din mediul urban.
Totodată, 4.098 de cereri au fost înregistrate la nivel primar și 2.189 la nivel gimnazial.
Unitățile școlare în care au fost înregistrate cele mai multe solicitări sunt:
Liceul Teoretic Amarăștii de Jos | 304 |
Scoala Gimnazială Filiași | 303 |
Scoala Gimnazială „Ion Creangă” Craiova | 208 |
Liceul Teoretic „George St. Marincu” Poiana Mare | 202 |
Scoala Gimnazială Bucovăț | 170 |
Scoala Gimnazială Bralostița | 155 |
Scoala Gimnazială Unirea | 150 |
Scoala Gimnazială Ostroveni | 146 |
Liceul Tehnologic „Petre Baniță” Călărași | 145 |
Liceul Tehnologic „Constantin Nicolaescu-Plopsor” Plenița | 145 |
Scoala Gimnazială „Amza Pellea” Băilești | 142 |
Liceul de Industrie Alimentară Craiova | 138 |
Liceul Tehnologic de Transporturi Auto Craiova | 136 |
Scoala Gimnazială Bistret | 132 |
Scoala Gimnazială Caraula | 119 |
Scoala Profesională Valea Stanciului | 107 |
Potrivit ISJ Dolj, un număr mic de solicitări a fost înregistrat la: Colegiul Național „Fratii Buzești” Craiova (1), Scoala Gimnazială „Nicolae Caraș” Ciupercenii Noi (1), Scoala Gimnazială „Mihai Viteazul” Craiova (2), Scoala Gimnazială Bratovoești (2), Școala Gmnazială nr. 1 Mârșani (2).
Conform calendarului aprobat de MEC prin Ordinul nr. 3300/2021, în data de 5 martie va avea loc stabilirea de către inspectoratul școlar a unităților de învățământ care vor organiza activități remediale în cadrul Programului național pilot de tip „Școala după școală”, dintre cele care au optat pentru organizarea acestor activități.
„Reamintim că scopul principal al Programului național pilot de tip „Școala după școală“ este organizarea, în școlile cu clase de învățământ primar și gimnazial, de activități remediale, în vederea acordării de sprijin elevilor pentru formarea competențelor specifice, sporirea șanselor de succes școlar și de acces la niveluri superioare de educație și diminuarea riscului de părăsire timpurie a școlii”, se arată în comunicatul de presă al ISJ Dolj.